Thursday, July 17, 2008

hidup segan, mati tak mahu..

aku ada suatu obsesi yang membangkitkan rasa seronokku..tapi bila keseronokan itu ingin dikongsi bersama insan tersayang akan menimbulkan kemualan dan padanya, langsung aku mempersoalkan apakah keseronokan aku itu wajar aku kejarkan?
seterusnya timbul pula persoalan dibenakku kenapakah hasrat tuk berkongsi keseronokan bertukar menjadi cerita domba...??
adakah aku tidak sebetulnya mengenalinya...??
apa2 pun, semalamnya kami berkongsi menonton DEBAT bersama-sama...sama-sama berduka tentang perihal Anwar yang kembali ditangkap...


sedang menyelami akan makna bait2 mesra, kisah seronok Dewi Panca dan Jejaka 2 yang nantinya boleh aku sadurkan dalam kisah hidupku...kerna aku ingin kembali mengenalinya...
dalam baju..ada cinta..dan dalam cinta ada...ada kita ada semua
...jauhilah aku dari ke"tiada"an yang senantiasa kurasakan ini...

No comments: