Thursday, July 17, 2008

antologi kesal yang tak sudah...

aku sering kesal akan diri aku sendiri, kemudian aku akan membuat tindakan yang membuatkan orang lain kesal terhadap aku juga..
aku nantinya dimarahi kerna membuatkan dirinya merasa kesal terhadapku..
impak yang aku inginkan hanyalah agar dia bersama-sama merasakan kesal terhadapku ...dan bukannya dimarahi..

bonus perasaan yang tak diduga=kena marah...

azamku agar aku dapat meminimakan kekesalan terhadap diriku...
dan melupakan terus yang aku pernah terjumpa(aku terjumpa dan bukannya aku sengaja mencari untuk berjumpa..HIKAYAT DEWI PANCA dan JEJAKA 2)...kerna itu merupakan suatu kekesalan yang tak berkesudahan...disamping penganugerahan bonus perasaan(kena marah) yang berpanjangan bila mana aku memetik dalam bentuk nota kaki kata-kata yang ternah tercipta yang bukannya untukku....

-moga suatu hari akan kau cipta jua suatu "hikayat" untukku..

No comments: